09.03.2016 року у Гримайлівській санаторній ЗОШ-інтернат відбулося засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Богоніс М.М.). На ньому було розглянуто питання «Використання інтерактивних методів, як складової компетентнісного підходу та розвитку творчих здібностей учнів, під час вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін». Члени методичного об’єднання відвідали урок з історії України у 8 класі на тему: «Україна в подіях Північної війни», який провела Назарик О.Я., вчитель історії і спостерігали практичне вирішення даної проблеми.
Обговорення теми методичного об’єднання і її реалізації на уроці відбулося у формі дискусії. Зокрема було відмічено, що в ході уроку вчителька вдало поєднувала особистісно-зорієнтований, діяльнісний, компетентісний підходи до навчання. Активні та інтерактивні способи роботи з учнями, які використовувала Назарик О.Я. дали змогу їм відчути себе суб’єктом процесу навчання, накопичувати досвід спілкування, діяти поза навчальним процесом у житті, тобто, формувати систему як предметних, так і загальних компетентностей.
Урок було проведено з використанням мультимедійних засобів навчання – інтерактивної дошки, завдяки якій учні змогли отримати цікаву інформацію, попрацювати з історичною картою, переглянути відеофільм, присвячений Полтавській битві, яка була складовою Північної війни.
Підсумком уроку було особисте рішення кожної дитини про своє відношення до неоднозначної історичної особистості гетьмана Мазепи. І в кожного учня була своя думка: одні вручили символічну булаву Мазепі, інші – ні.
Педагоги ще раз переконалися, що від того, з якими знаннями, уміннями, а головне – натхненням іде вчитель на урок, залежить майбутнє наших дітей. І це не пафос, а вимога часу. Як зацікавити дітей у навчанні? Як сформувати в них навички самостійності у всьому?
|