В рамках Всеукраїнської декади зайнятості учасників АТО та осіб з інвалідністю і з нагоди Міжнародного дня інвалідів 7 грудня 2015 року фахівцями відділу активної підтримки безробітних Гусятинського центру зайнятості було проведено профінформаційний захід “Крок у майбутнє” та профорієнтаційний урок “Пізнай себе” в Гримайлівській санаторній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради. Метою заходів було надання допомоги у виборі виду майбутньої діяльності та допомоги адаптації у суспільстві після закінчення школи.
В ході профінформаційного заходу профінформатор центру зайнятості Л.Підлипняк проінформувала учнів про стан та перспективи ринку праці району, ознайомила їх з професіями, які користуються попитом на місцевому ринку праці, з класифікацією професій, можливістю здобуття професії у різних навчальних закладах, зокрема у Всеукраїнському центрі професійної реабілітації інвалідів, що у с.Лютіж, Вишгородського району, Київської області.
Діти активно вивчали буклети, грали в профорієнтаційні ігри, розповідали, хто ким хоче стати в майбутньому, прислухались до рекомедацій щодо вибору професії.
В заході взяло участь 34 дитини, троє з них - діти-інваліди.
Вибір професії складний, а інколи і тривалий процес. А особливо це помітно для дітей-інвалідів, які мають оволодіти певними професійними навичками, залежно від власних можливостей та інтересів. Під час профорієнтаційного уроку “Пізнай себе” учні мали змогу пройти профорієнтаційне тестування, щоб визначити власні професійні нахили, пізнати свої слабкі і сильні сторони, можливості, і не помилитись із вибором професії у майбутньому. Спеціаліст відділу активної підтримки безробітних Н.Козир наголосила дітям, що потібно обов`язково розібратися в собі, вивчити всі побажання і вчасно почати працювати над розвитком необхідних для обраної майбутньої професії навичок.
У профорієнтаційному уроці взяло участь 14 учнів, один з них - дитина-інвалід.
Працівники центру зайнятості намагалися допомогти кожній дтитні професійно самовизначитися, відчути впевненість у завтрашньому дні, відповісти на всі питання, що цікавили дітей.
|